Huawei Nexus 6P 32GB Aluminium Review

Detox1996 31 december 2015, 603 views

Huawei Nexus 6P 32GB Aluminium

Geweldig toestel. Kan zich meten met de smoothness van een iphone 6S. een beter android toestel heb ik nog nooit gebruikt, ik weet zeker dat samsung, HTC en alle andere fabrikanten hier zeer veel van kunnen leren.

Pluspunten

• Briljant design
  • Front facing speakers
  • 4K scherm

Minpunten

• Nog niets (de tijd zal het uitweiden)

Ik heb deze nexus 6p sinds een paar dagen en ben totaal omvergeblazen door zijn geweldigheid. Hij is onwijs snel en toont geen vertraging, waar dan ook, wanneer dan ook. Deze telefoon is echt veel beter dan welke andere telefoon ik heb gebruikt. Er is werkelijk nergens op bespaard en alles functioneerd op en top.
Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken. Ook rooten is bijna met één klik gedaan omdat het een nexus device is. Het 4K AMOLED scherm is echt muziek voor je ogen. kraakhelder en perfecte kleurweergave. De fast-charge van dit toestel is echt enorm snel, hij laadt de telefoon in een uurtje ongeveer van 20-30% naar 100%. De prijs mag dan misschien wat aan de hoge kant zijn, maar dit toestel kan zich heel goed meten met bijvoorbeeld Iphone 6S. Er zit geen schil omheen en daarom is de smoothness zowat "iOS-ey". De vingerafdrukscanner op de achterkant vind ik persoonlijk heel erg handig, en het staat mooier, omdat de voorkant nu helemaal symmetrisch is. Hij is zijn prijs dubbel en dwars waard.

Als je op zoek bent naar het beste android toestel wat er in 2015 beschikbaar is, moet je de nexus 6p kiezen. een geweldig toestel dat subliem in de hand ligt ondanks zijn omvang en gewicht.

Heb jij ook een Huawei Nexus 6P 32GB Aluminium?

4K Amoled? Laatste stukje klopt, maar die 4K moet je even veranderen naar 1440p :)
Klopt idd, je hebt gelijk. Maar dat neemt niet weg dat de resolutie voor deze telefoon, en dit formaat echt subliem is.
Vergeet het dan niet aan te passen naar 1440p of 2K, want de Sony Xperia Z5 Premium is de enige 4K android telefoon op het moment.

Heel erg bedankt
Hod is het geluid eigenlijk die uit de stereospeakers komt en via de 3.5 MM jack
De stereospeakers op het toestel zijn heel goed voor een telefoon. Het maakt films kijken op je mobiel echt veel lekker. Maar als je echt van de bass wil genieten dan zou ik toch je oordopjes aanraden, die zijn op dit toestel erg goed. (Er is ook een ingebouwde equalizer zodat je het nog kan aanpassen)
Thanks. Voor de snelle reactie