Parrot MKi9000 Review

davidvl82 30 december 2015, 289 views

Parrot MKi9000

2015 Wordt voor mij getekend door 2 miskopen, waarvan deze op de 2e plaats komt. In theorie een perfect ding, maar in werkelijkheid een nauwelijks werkend apparaat. Heb hem nota bene laten installeren door een erkende garage/installateur.

Pluspunten

• In theorie een compleet apparaat

Minpunten

• Instabiel
  • Slechte compatibiliteit met diverse mainstream Bluetooth apparatuur
  • USB is zeer, zeer kritisch en onvoorspelbaar
  • Slechte documentatie en - ondersteuning

Navigatiesoftware Score: 1
2015 Wordt voor mij getekend door 2 miskopen, waarvan deze op de 2e plaats komt. In theorie een perfect ding, maar in werkelijkheid een nauwelijks werkend apparaat. Zelfde feedback kom ik helaas heel veel tegen op internet. Heb hem nota bene laten installeren door een erkende garage/installateur. Niet kopen, je krijgt er echt spijt van. Kijk liever naar een autoradio met USB, Bluetooth en NFC , daar heb ik veel betere ervaring mee (in mijn geval een Sony).

Heb jij ook een Parrot MKi9000?

Heb je er firmware updates op losgelaten?
Ik heb de MKi9200 gehad (versie met scherm) en die had ook wat problemen met connecteren maar een firmware update deed wonderen.
Nee niet gedaan, voldoet niet aan de voorwaarden voor updates zoals gesteld op de site van Parrot. Apparaat geeft bijv aan dat het v3.0 is, die sluit Parrot al uit van update (als ik het tenminste goed begrijp). Of weet jij meer?