Specificaties 2.0-set - Bekijk alle specificaties

Pioneer X-HM21BT-K Review

pjottum 7 september 2016, 134 views

Pioneer X-HM21BT-K

Fijn apparaat, voldoende mogelijkheden en een behoorlijk goed geluid voor het formaat.

Pluspunten

• Geluid
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Geluid
  • Bouwkwaliteit.

Geluidskwaliteit Score: 4
Als ik thuiswerk, is het fijn muziek te hebben. Maar, daar moest ik mijn pc voor aanzetten - of een cd zoeken - omdat ik thuiswerk op mijn werklaptop. Alternatief is dan wellicht een koptelefoon opdoen, maar dat is ook niet altijd fijn, of een schakelkastje solderen. (wat ik op tweakblogs ergens tegenkwam)

De optie die ik gezocht heb is een nieuw setje met bluetooth erin. En die vond ik. :)
Dat was dit setje. Het is heel compact, de boxjes zijn prima en het geluid eigenlijk best goed.

De set heeft aan de voorkant een usbpoort kan je ook nog gebruiken; stop er een stick met mp3tjes in en ze zouden afspeelbaar moeten zijn; heb ik nog niet gebruikt.

De cd speler is prima, de radio ook. Ik gebruik hem vooral in combinatie met mijn telefoon, mijn macbookje wil niet goed syncen, geluid raakt verstoort. Gelukkig zit er een telefoonstandaardje bij, daar kan je je telefoon op zetten en eventueel een kabeltje doorheen geleiden voor de voeding.

Al met al ben ik nog steeds erg tevreden, ik vermoed wel dat het apparaatje inmiddels alweer is opgevolgd door een nieuwere versie.

Heb jij ook een Pioneer X-HM21BT-K?