Canon Pixma MG6250 Review

henri9300Newbie 22 december 2015, 171 views

Canon Pixma MG6250

Fraai uiterlijk, redelijk eenvoudige bediening, wifi = drama

Pluspunten

• uiterlijk
  • bedieningsgemak

Minpunten

• printkwaliteit
  • degelijkheid
  • geluid

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 2
Afdruksnelheid Score: 2
Afdrukkwaliteit Score: 2
Drivers en stabiliteit Score: 2
Inktverbruik Score: 1
Ik dacht een redelijke printer gekocht te hebben. Had slechte ervaringen met HP dus dacht een keer een Canon te proberen. Goed laten informeren via reviews en vergelijkingstests. Levering was prima....apparaat is toch wel fragiel.
Installatie van wifi was drama. Hij vraagt om wps knop of zo en zonder deze kan router niet gevonden worden. Een absoluut drama is dat ik na 1 jaar al een defecte printerkop had. Ik print doorgaans regelmatig maar had door vakantie en lege cartridge de printer 2 maanden niet gebruikt en in de zomer. Kon na duur setje inkt (apparaat heeft 6 patronen) bij proefprint en uitlijnen de zwart niet printen. Uiteraard allerlei reinigingen geprobeerd en de hele inkttank-houder doorgespoeld en schoongemaakt met speciaal spul...toch blijkt de zwarte printerkop defect te zijn.
Reparatie en/of onderdeel is nog duurder....waardeloos

Heb jij ook een Canon Pixma MG6250?