Specificaties 355mm breed en 255mm lang - Bekijk alle specificaties

Razer Firefly Hard Edition Review

Pearx 22 december 2015, 899 views

Razer Firefly Hard Edition

De muismat van de toekomst! Is het een vogel? is het een vliegtuig? nee het is de Razer FireFly. Dit is niet een gewone muismat maar een muismat met lichtjes!

Pluspunten

• Lichtjes!
  • Hard oppervlak wat niet had aanvoelt
  • Premium kwaliteit
  • Stevige grip onder
  • Ziet er ook goed uit met daglicht
  • Mooi stuk decoratie op je bureau
  • Had ik al lichtjes genoemd?

Minpunten

• Extra kabel op mn bureau
  • Lichtjes gaan niet voorlangs

Waarom?!

Ik heb deze gekke muismat tegelijk met mijn Razer Blackwidow Chroma gehaald. Deze 2 passen namelijk erg goed bij elkaar.

Hierom:

De muismat voelt aan als hoge kwaliteit (mocht je ook wel verwachten), heeft een hard oppervlakte, met een licht profiel. Gelukkig niet zo erg dat hij de pootjes van je muis slijt. Hij is niet zo dik als verwacht, net zo dik als een doorsnee muismat.
Deze muismat is aan te raden als je een RGB toetsenbord hebt en voor die look wil gaan. Daarnaast is deze muismat ook gewoon heel mooi bij daglicht.

Software

Door middel van een usb kabel verbind je deze met je computer waar je met de gebruiksvriendelijke software van Razer je muis kan customizen
Andere Razer Chroma devices kan je met elkaar linken zodat ze dezelfde kleuren / bewegingen met kleuren weergeven waardoor er meer samenhang is tussen je mini-disco op je bureau.

Het voelde best wel raar dat mn muismat een usb slot nodig heeft en drivers...

... nog steeds

Succes met verder kijken en kijk de leuke reviews op Youtube!

Heb jij ook een Razer Firefly Hard Edition?

Is deze muismat het wel waard voor zijn geld? Is het enige dat anders is dat het lichtjes heeft of merk je ook een verschil in 'behendigheid' met je muis?
Net zo behendig als elke andere "harde" muismat :)
Deze mat koop je omdat het je setup wat mooier maakt.

Wil je een muismat met ledjes?
--> Razer Firefly
--> Corsair Polaris

Ik zie nu toevallig ook dat er een zachte variant te koop is ;)
60 voor wat mooier lijkt mij een beetje overdreven...
Dan moet je t zeker niet kopen,
Je krijgt geen skills door de spullen, een cs-pro kan mensen nog ownen met een doorsnee school/werk muisje ;)