Specificaties GF GTX 980 Ti (1,152GHz), 6GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Gainward GeForce GTX 980 Ti PHOENIX GS Review

Retaliator 22 december 2015, laatste update op 22 december 2015, 388 views

Gainward GeForce GTX 980 Ti PHOENIX GS

Ik heb deze videokaart al geruime tijd (juli 2015), maar ik heb nooit tijd om een review te schrijven. Daarom even in het kort waar het echt om gaat (pros en cons zijn het belangrijkste). Het is een beest van een kaart voor een "nette" prijs. Zie foto's

Pluspunten

• Zeer krachtige GPU
  • 6GB videogeheugen
  • Alle games kunnen op ultra zonder performance issues (60 FPS @ 2560x1440)
  • Onder de 60 graden Celsius, geen draaiende ventilator
  • Kaart ziet er goed uit en past bij mij build (rood/zwart intern)
  • Het is de Golden Sample versie, deze is hoger geclockt dan de standaard versie en kan worden overgeclockt (minimale clock)
  • Ledverlichting in de ventilatoren (subtiel)
  • Blijft vrij koel onder load (maximaal 75 graden onder de meest extreme condities, benchmarks en zware games)

Minpunten

• Prijzig
  • Overcloken mogelijk, maar minimaal winst haalbaar met mijn exemplaar (vind ik persoonlijk ook niet nodig, maar is leuk om mee te spelen)

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Heb jij ook een Gainward GeForce GTX 980 Ti PHOENIX GS?

Wow, wel oppassen dat je pc niet opstijgt met zoveel fans aan boord. :+
Hehe dat was de oude opstelling. Inmiddels zijn de voorste ventilatoren vervangen door een Corsair closed loop waterkoeler.

[Reactie gewijzigd door Retaliator op 22 december 2015 17:18]