Sony Bravia KD-55X8505C Zwart Review

DonnadijkstraNewbie 19 december 2015, laatste update op 19 december 2015, 1.055 views

Sony Bravia KD-55X8505C Zwart

Een prachtig design en een oogstrelend beeld

Pluspunten

• Design
  • Beeld
  • Opties
  • Geluid

Minpunten

• Niet

Sinds enkele weken trotse bezitters van deze sony bravia.
Een prachtig design, strak afgewerkt. Een beeld waar je u tegen zegt, zacht voor het oog, geen overdreven felle kleuren en levensecht. Een ieder die ons bezocht heeft deze weken is verliefd geworden op deze televisie.
En opties waar je duizelig van kan worden. We hebben ze nog steeds niet allemaal uitgeprobeerd. De netflix knop hebben we wel al helemaal onder controle.
Het geluid is voor een flatscreen ook dik in orde.

Heb jij ook een Sony Bravia KD-55X8505C Zwart?

Je zet het geluid als minpunt, maar even later noem je het dik in orde. Wat bedoel je nou?