Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 5,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG V10 Zwart Review

Cor4311Newbie 19 december 2015, 233 views

LG V10 Zwart

Mijn ervaring is dat deze telefoon echt iets toevoegt in design gebruiksgemak en vooral toegankelijke leuke en makkelijke opties die voor zover ik gezien heb ook daadwerkelijk in de dagelijkse gang van zaken nut hebben

Pluspunten

• zeer robuust en mooi
  • handig tweede scherm
  • uitmuntende camera en opties daarvoor
  • dubbel glas met coating zeer sterk
  • zeer helder beeld

Minpunten

• nog wennen aan knop achterkant

Ik wil deze review beginnen met complimenten naar lg wij zijn daar uitgenodigd om de telefoon te bekijken en ik was aangenaam verrast over de medewerkers
De ontvangst de uitleg geven mij echt het idee dat lg daadwerkelijk naar de mensen kijkt
Van manager tot sales man allemaal even enthousiast over de producten van lg zonder andere merken op wat voor manier dan ook af te vallen
Dan de telefoon
Zoals te verwachten van lg is de v10 een toevoeging op meerdere gebieden
Het gebruiksgemak is ondanks dat je zo ontzettend veel me de telefoon kan ongelofelijk simpel
De technische aspecten zijn erg belangrijk maar voor mij als gebruiker zie ik vooral de voordelen van alle mogelijkheden die de v10 bied
de camera is niet alleen erg goed maar de software die erachter zit maakt het een plezier om de dingen zoals wide selfie panorama foto en allerlei instellingen die je op een volwassen camera verwacht ook daadwerkelijk te gebruiken zonder daar geleerd voor te hebben
Verder is alles wat je nodig hebt onder handbereik zoals een vinger scanner die daadwerkelijk werkt het tweede scherm wat je naar behoefte kan aanpassen en dat allemaal met de snelheid die je mag verwachten
Alle verbindingen getest en werken snel en goed
Het feit dat er een sd van 200 gb wordt ondersteund is voor mij als vr gebruiker erg prettig
Al met al zeker een aanrader voor jong en oud wat ik erg goed gedaan vind van lg daar sommige toestellen vooral voor ouderen niet aanspreken zal de v10 dat met zijn stijl ook zeker doen

Heb jij ook een LG V10 Zwart?

Reviews door de redactie