Philips Senseo HD7810/60 Zwart Review

Anoniem: 718462 18 december 2015, 420 views

Philips Senseo HD7810/60 Zwart

Redelijk product

Pluspunten

• Goedkoop
  • Koffie is goedkoop
  • simpel in gebruik

Minpunten

• Koffie is niet lekker
  • Gaat snel kapot
  • ziet er goedkoop uit (design)

Redelijk product
-koffie is niet lekker als je koffie geproefd hebt van Nespresso of de Moccamaster
-goedkoop
-goedkope koffie
-gaat redelijk snel kapot
-koffie is wel warm

In mijn ogen is dit een overgewaardeerd product

De koffie is redelijk (maar ook niet beter). Het crema laagje ligt niet goed op de koffie.

(Deze review heb ik neergeschreven nadat ik andere koffieapparaten geprobeerd heb).

In mijn geval geef ik dit apparaat een 5.5

Redelijk dus.

Heb jij ook een Philips Senseo HD7810/60 Zwart?

Je schrijft dat het snel kapot gaat. heb je dat geconstateerd of is dat een beoordeling van de bouwkwaliteit?
Zelf geconstateerd
Gaat gemiddeld 3-4 jaar mee.... heb er inmiddels al heel wat versleten ;)