Technivorm Moccamaster KBG741 Review

Kevin Bouwman 18 december 2015, 852 views

Technivorm Moccamaster KBG741

Uitstekend apparaat, beste in zijn soort.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Handgemaakt in Nederland
  • Warme koffie
  • Optimale zettemperatuur
  • Warmhoudplaatje
  • Vaatwasmachinebestendige onderdelen
  • Duurzaam
  • Gaat extreem lang mee geen klachten

Minpunten

• GEEN minpunten

Uitstekend product.
Beste filterkoffiezetter die er is in mijn ogen.

-optimale zettemperatuur
-warmhoudplaatje
-duurzaam
-handgemaakt in Nederland
-gaat lang mee
-geen klachten
-bijna alles kan in de vaat
-geen afneembare watertank (voordeel het kan niet kapot, nadeel je kan hem niet onder de kraan houden)
-koffietuitje in kan zorgt voor een continue circulatie van de koffie
-meerdere gaatjes in het watersprenkeltje zorgt voor een perfecte waterdoorvoer naar de koffie waardoor de koffie optimaal gebruikt wordt. En niet alleen door het midden.

Uitstekend apparaat waar je veel plezier aan hebt!

Aanschaf is prijzig maar het apparaat gaat lang mee.
Je kan beter een Moccamaster kopen en daar 10 a 20 jaar mee doen dan een goedkopere koffiezetter die om de 2 jaar kapot gaat :)

Om en om een dikverdiende 10 voor de Moccamaster van Technivorm.

Heb jij ook een Technivorm Moccamaster KBG741?

Eens. Super degelijk koffiezetapparaat.Mijne is al 22 jaar. Ben wel aan mijn 3de glazen kan toe, maar die zijn makkelijk om te bestellen.
Ik ben wel eens op zoek geweest naar een thermoskan voor dit apparaat, maar die heb ik nooit gevonden.
Veel koffieleut plezier.