Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Patatje MayoNewbie 15 december 2015, 420 views

OnePlus One 64GB Zwart

NIET KOPEN !!! Waardeloos toestel. Doet van alles, maar niet wat je zelf wil.

Pluspunten

• Snel
  • Batterijduur

Minpunten

• Installeert zelf apps
  • Download zelf apps
  • Start ook zelf apps
  • Zoekmachine zapt naar een plek die je niet gekozen hebt
  • Dit alles is niet uit te zetten (behalve met een hamer)

Iedere euro die je voor dit toestel betaalt is er 1 te veel. Toestel download en installeert zelf apps. Van alles geprobeerd om dit af te schermen of uit te zetten. Waardeloze besturing in één woord. Volkomen onbetrouwbaar en doet dingen zonder dat jij dat aangezet hebt en zonder dat jij dat wil. NIET KOPEN!!! Goed voorbeeld van (niet eens goedkope) chinese rommel.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Zou je iets uitgebreider je minpunten kunnen toelichten? Andere gebruikers lijken hier namelijk geen last van te hebben...
Ik denk dat er hier meerdere gebruikers zitten die hem met liefde van je over nemen. Hij download bij jouw vanzelf apps? Ik heb geen enkel idee hoe of dat, dat kan. Mogelijk dat Android vanzelf apps update en daardoor bijvoorbeeld Hangouts download om berichten te vervangen? Besturing waardeloos? Is gewoon touchscreen Android, prima besturing, misschien moet je iets specifieker zijn.
Dit soort "reviews" geeft aan dat Tweakers nodig wat moet gaan doen aan dit soort nutteloze berichten. Regelmatig zie ik Newbies een shopreview plaatsen of zoals hier een "review". (mag ik een review aub -1 beoordelen.) Laat ze eerst maar een minimale registratieduur, karma of Tweakotine hebben voordat ze iets kunnen plaatsen. Bij (shop)reviews vertrouw ik op kwaliteit en niet kwantiteit

Van mij mag je een toestel compleet afbranden en waardeloos vinden als je maar aangeeft waarom.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er ook maar één iemand is die iets heeft aan dit "review".
Hoe installeert hij zelf apps?

Wat een onzin review zeg..
Gokje, je zet je oude google account, en dus de apps, terug?
Zoiets zouden ze ook voor gebruikers moeten hebben.

Gebruikersreview: Patatje Mayo.

Pluspunten:
- Leuke username

Minpunten:
- Raaskalt
- Snapt niet hoe dingen werken
- TYPT IN HOOFDLETTERS, WANT DAT MAAKT ALLES BETER.
_/-\o_

Maar even serieus: een account aanmaken (kost meer tijd dan de review zelf) om op tweakers.net te schelden op een van de best beoordeelde telefoons in tijden? 8)7
Bedoel je niet gewoon de android updates? In dat geval is dat uit te zetten. Dit is overigens geen review maar een klacht.
Ik heb zomaar het idee dat jij geen idee hebt waar je mee bezig bent... 8)7