Specificaties 2.1-set met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Onkyo LS3100 Wit Review

FreakerTweaker 14 december 2015, laatste update op 14 december 2015, 1.159 views

Onkyo LS3100 Wit

Ik heb de LS3200, deze staat niet op pricewatch. Maar deze is nagenoeg hetzelfde, het enige verschil is volgens mij dat de LS3100 THX ondersteunt en de LS3200 DTS.

Pluspunten

• Veel diepte
  • Goede bass
  • Goede attack
  • Alles meegeleverd (opt. in, ophangbeugeltjes etc.)

Minpunten

• Geen beeldschermpje
  • Kan niet veel veranderen qua instellingen

Geluidskwaliteit Score: 4
Heb hiervoor een soundbar gehad. Maar die dingen zijn spuuglelijk. Dus voor de LS3200 gegaan. Wat een kraakhelder geluid, de mid-tonen komen niet genoeg naar boven, naar mijn gevoel. Maar je krijgt hiermee een echte bioscoopervaring voorgeschoteld. De LS3200 valt mooi weg door de witte kleur in de rest van het interieur.

Een aanrader! Bij Bol stunten ze wel eens de LS3200 voor 249 EU. Dus hou het in de gaten.

Heb jij ook een Onkyo LS3100 Wit?