Noctua NF-R8-1800, 80mm Review

gtissink 11 juni 2009, laatste update op 11 juni 2009, 2.923 views

Noctua NF-R8-1800, 80mm

Pluspunten

• Koeling
  • Geluid
  • Bouw
  • installatiegemak

Minpunten

• Kleur

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 4
Luchtverplaatsing (min) Score: 3
Luchtverplaatsing (max) Score: 4
De Nactoru NF-R8 had ik gekocht voordat ik alles verplaatste naar de gladiator. Ik had wat warmte problemen en zag dat dit een stille was....alleen redelijk duur.

De fan wordt geleverd met een LNA (Low Noise Adapter) en ULNA (Ultra Low Noise Adapter)
het staatje ziet er zo uit

Zonder adapters

Met ULNA
* 800 RPM
* 26 m2
* 7 dB(A)

Ik moet zeggen, ik heb het niet gemeten, maar dit is een echt stille fan en vond het jammer dat
ik hem eruit moest halen. Het nadeel voor de modders is dat hij een wat aparte kleur heeft (zalm).

Deze wil ik echt aanraden voor mensen die de computer stiller willen hebben

Heb jij ook een Noctua NF-R8-1800, 80mm?

Ik ben het met je eens over de kleur, tegenwoordig zie je alleen maar behuizingen in het zwart/grijs of wit.
ik vind de kleur wel mooi juist zelfs in een zwart/witte kast ben ze ook van plan om te kopen
IS de Derde geen ULNA ipv LNA?
Jep.... aangepast,
staan foto's klaar maar die zijn 2MB dus moet nog even bewerken....