Specificaties Robot-stofzuiger - Bekijk alle specificaties

Neato Robotics Botvac 85 Review

Homer J.Simpson 10 december 2015, 344 views

Neato Robotics Botvac 85

Goede maar dure hulp in de huishouding

Pluspunten

• Zuigt echt goed schoon
  • Slaat geen stukken over
  • kan best dik tapijt aan
  • zuigt ook onder banken en kastjes (mits ze 11 cm+ ruimte hebben)
  • week programma: doet zijn werk onmerkbaar.

Minpunten

• Loopt soms vast op lage obstakels
  • magneet begrenzing niet handig (werkt niet onder tapijt)
  • soms niet bijster slim bij zichzelf bevrijden uit hoekjes, heeft het een keer op de rand van de trap opgegeven.
  • Duur

Energieverbruik Score: 5
Dure maar goede robotstofzuiger die de ruimte goed schoon houdt. Omdat het apparaat zonder problemen elke dag kan zuigen als ik er niet ben is de ruimte altijd mooi stofvrij.
Soms loopt hij echter vast op lage obstakels zoals stoelpoten, waar hij dan tegenop rijdt en stopt. Dan vind ik hem piepend terug als ik thuis kom waarna ik hem dan terugzet en hij meestal doorgaat, of weer tegen hetzelfde obstakel op rijdt en weer vastloopt.
Wat dat betreft is aan de FW nog wel het een en ander te verbeteren, en dat is eigenlijk ook gelijk het enige dat ik er op aan te merken heb.

Heb jij ook een Neato Robotics Botvac 85?