Motorola Moto X Play 16GB Zwart Review

Panoleon 10 december 2015, 435 views

Motorola Moto X Play 16GB Zwart

Goede basis telefoon, waar je meer dan een dag plezier van hebt

Pluspunten

• Stevige bouw
  • Lange accuduur
  • Uitbreidbaar geheugen
  • Maatvoering
  • Scherm
  • Prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Camera

Een telefoon waar je meer dan een dag plezier aan hebt. Normale spellen kun je prima doen, browsen en video is meer dan goed. Wanneer de accu bijna leeg lijkt, kun je nog enkele uren gewoon je ding doen. De kale versie van Android vind ik fantastisch. Geen meuk, geen rotzooi, geen zooi.

Enige minpuntje is de camera, deze is binnenshuis of met slecht weer niet een aanrader. En dat is jammer, maar niet onoverkomelijk, omdat er tegenwoordig opzet camera's zijn.

Al met al een aanrader voor iemand die 300 - 400 wil besparen.

Ik moet wel vermelden dat ik een fancy pancy beschermkapje en een screen protector er op heb gezet, wat de robuustheid wel ten goede komt. Iets lomper misschien, maar wel de moeite waard.

Heb jij ook een Motorola Moto X Play 16GB Zwart?