Motorola Moto X Play 16GB Zwart Review
Goede basis telefoon, waar je meer dan een dag plezier van hebt
Pluspunten
Stevige bouw Lange accuduur Uitbreidbaar geheugen Maatvoering Scherm Prijs / kwaliteit verhouding
Minpunten
Camera
Eindoordeel
Een telefoon waar je meer dan een dag plezier aan hebt. Normale spellen kun je prima doen, browsen en video is meer dan goed. Wanneer de accu bijna leeg lijkt, kun je nog enkele uren gewoon je ding doen. De kale versie van Android vind ik fantastisch. Geen meuk, geen rotzooi, geen zooi.
Enige minpuntje is de camera, deze is binnenshuis of met slecht weer niet een aanrader. En dat is jammer, maar niet onoverkomelijk, omdat er tegenwoordig opzet camera's zijn.
Al met al een aanrader voor iemand die €300 - €400 wil besparen.
Ik moet wel vermelden dat ik een fancy pancy beschermkapje en een screen protector er op heb gezet, wat de robuustheid wel ten goede komt. Iets lomper misschien, maar wel de moeite waard.
Enige minpuntje is de camera, deze is binnenshuis of met slecht weer niet een aanrader. En dat is jammer, maar niet onoverkomelijk, omdat er tegenwoordig opzet camera's zijn.
Al met al een aanrader voor iemand die €300 - €400 wil besparen.
Ik moet wel vermelden dat ik een fancy pancy beschermkapje en een screen protector er op heb gezet, wat de robuustheid wel ten goede komt. Iets lomper misschien, maar wel de moeite waard.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Motorola Moto X Play 16GB Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!