Specificaties 6" scherm met 1GB opslag - Bekijk alle specificaties

Bookeen Cybook Gen3 Zwart Review

SED 10 juni 2009, laatste update op 10 juni 2009, 472 views

Bookeen Cybook Gen3 Zwart

Pluspunten

• doet wat het moet doen en is een van de goedkoopste in de markt.

Minpunten

• constructie wat gammel, beperkt in mogelijkheden, dure uitbreidingen.

Veelzijdigheid Score: 2
Ik heb als evaluatie twee apparaten in huis.
De cybook bookeen gen3 en de bebook e-reader. Beiden zijn vwb prijs vergelijkbaar ca 165 euro.

De Cybook is erg sober in zijn uitlevering en komt zonder veel accessoires. De beeldkwaliteit is zonder meer goed en de refreshrate is niet echt een probleem. je went daar heel snel aan. De constructie voelt wat gammel aan maar in de praktijk valt dat mee.
Uitbreidingen via de cybook bookeen site zijn idioot duur, niet doen dus. De luxe uitvoering die 100 euro meer kost is zijn geld absoluut niet waard. In losse uitbreidingen krijg je hetzelfde voor minder geld, heel vreemd.

De Bebook is de betere keuze... uitgebreider software, voorzien van nuttige accessoires zoals een mapje en oordopjes en dan eigenlijk al compleet.

Heb jij ook een Bookeen Cybook Gen3 Zwart?

Ik zou het geweldig vinden als je hier een echte review over zou schrijven. Ik vind het namelijk zeer interessante produkten maar dit is echt extreem beknopt. Vertel eens over de mogelijkheden, de opties, beeldkwaliteit, capaciteit etc. Foto's?
Ik zie ze zelf nergens voor 165 eigenlijk. Overal voor 260+
Voor de rest ben ik het met Negakinu eens. Wat foto's en een uitgebreide uitleg zou erg fijn zijn. Er zien best wat mensen die opzo iets aan t orienteren zijn (waaronder ik )