Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 10.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Chroma Review

Daan1201 9 december 2015, 455 views

Razer Deathadder Chroma

Zeer fijne muis, hoge DPI, de plus en minpunten spreken voor zich, de software ''Razer Synapse'' moet je zelf installeren om bijvoorbeeld de kleuren en effecten aan te passen, de kleur donkerblauw lijkt eerder paars dan blauw, en zeer irritant hoe er steeds naar een account word gevraagd,

Pluspunten

• gevoelige klik zie nadelen
  • verlichting
  • Macro keys
  • voelt goed aan, stevig en fijn
  • 4G optical sensor
  • 10.000 DPI
  • lange en gesleevde kabel

Minpunten

• gevoelige klik zie voordelen
  • muismat nodig
  • software
  • te licht naar eigen mening
  • moeilijk schoonmaken
  • kleur donkerblauw niet duidelijk

software zo snel mogelijk de-installeren wanneer je de gewenste instellingen hebt gedaan is mijn advies.

de kabel die erbij zit is zeer lang en gesleeved, Top!

zeer goede muis in deze prijscategorie

Heb jij ook een Razer Deathadder Chroma?

Waarom zou ik de software meteen moeten de-installeren na de gewenste instellingen? Is het zo slecht?
Ik heb de muis teruggestuurd omdat ik hem moeizaam vond klikken. Grappig dat jij hier totaal anders over denkt :)

[Reactie gewijzigd door carbonspeed op 2 november 2016 13:32]