Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 299 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z906 Review

Daan1201 9 december 2015, 313 views

Logitech Z906

prima geluidsset, bas box wat aan de grote kant, naar mijn mening erg mooi. geluid is erg goed, de controller uit schuift alle kanten op, deze is echt te licht. de kabel die naar de pc loopt is wat aan de korte kant,

Pluspunten

• goede bass
  • mooi geluid
  • controller unit
  • mooi om te zien
  • afstandsbediening

Minpunten

• duur
  • geen beugels om op te hangen
  • controller te licht
  • kabel naar pc kort
  • achter speakers niet in te stellen via afstandsbediening

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
de speakerkabels zijn lekker lang, hier geen moeite mee, echter kun je de rear speakers niet instellen via de afstandsbediening, dit moet echt via de controller unit gedaan worden. jammer

de speakerset ziet er al met al erg fraai uit.

het grote minpunt voor mij is toch dat er geen ophang systeem bij zit, dat had ik toch wel een beetje verwacht voor de prijs, helaas er zelf maar beugeltjes bij gekocht, succes met zoeken het is nog vrij lastig om compatibel beugels te vinden.

al met al een zeer goed setje, een zekere aanrader, het enige waar ik dus rekening mee zou houden is het ophangen van de speakers.

Heb jij ook een Logitech Z906?