Specificaties Stereo Bluetoothspeaker - Bekijk alle specificaties

TDK A33 Wireless Weatherproof Speaker Review

NetanelNewbie 9 december 2015, laatste update op 9 december 2015, 343 views

TDK A33 Wireless Weatherproof Speaker

Deze TDK A33 speaker overtreft alles in zijn prijsklasse. Uitstekend kwaliteit in design, maar ook qua geluid. Ik raadt deze speaker erg aan voor degenen die een eerlijke en goede kwaliteit speaker willen hebben. Wat het beste eruit vandaan springt is het geluidsbalans op hoog volume. Een gigantische aanrader !

Pluspunten

• Lage prijs voor kwaliteit
  • Erg hoog en gebalanceerd volume
  • diepe en pure bassen
  • AUX- en Bluetoothfunctie
  • Weatherproof
  • Robuust en stijlvol design

Minpunten

• Geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 5
Deze TDK A33 speaker overtreft alles in zijn prijsklasse. Voor de kwaliteit die je eruit vandaan hoort zou je al gauw 200,- voor betalen bij grote geluidsbedrijven zoals JBL of Bose. Ik raadt deze speaker erg aan voor degenen die een eerlijke en goede kwaliteit speaker willen hebben. Wat het beste eruit vandaan springt is het geluidsbalans op hoog volume. De speaker heeft twee 3W frontspeakers en een 9W subwoofer met aan de achterzijde 2 radiatoren om de bass meer kracht te geven. De speaker heeft een goede grip op elk platform en een uitklapbare verhoging om het geluid beter te laten overbrengen. De speaker zelf is wat aan de zware kant, maar dat hindert niet heel veel omdat het goed in je hand zit en je een vertrouwd gevoel geeft over de kwaliteit. De batterij zou problemen hebben volgens sommigen reviews, maar dat is zeker niet wat ik heb ondervonden. Een grote aanrader dus!

Wat wel een tip is, als je liever via AUX muziek wilt afspelen, dat je een AUX 3.5 mm kabeltje erbij koopt. Want die wordt niet meegeleverd.

Heb jij ook een TDK A33 Wireless Weatherproof Speaker?

Fijn dat je een review schrijft. Ik wil na al deze 'soort van feiten' ook graag over je ervaringen lezen.
Ik had eerst willen vragen of je bij TDK Nederland Ofzo werkt, maar dat vond ik toch een beetje grof. O-)
Ik vind het inderdaad ook vaak vervelend om over de zogenaamde feiten of overdrijvingen van bluetooth speakers te lezen. Ik heb lang gezocht naar een speaker die een normale prijs voor het kwaliteit weergeeft. Geluidsbedrijven zoals Bose verdienen per product een gigantische winst, terwijl de kwaliteit soms tegenvalt of dat het product zo klein en onbeduidend is. Ik werk niet bij TDK hoor, grappig dat ik het zo heb laten overkomen. Ik was erg overweldigd over het geluid van deze speaker. Ik heb hem bij Staples gekocht, omdat dat een betrouwbaar en bekend bedrijf is. Had de speaker binnen anderhalve dag al binnen. :D

[Reactie gewijzigd door Netanel op 5 januari 2016 11:37]