Acer P221W Zwart Review

brigittedNewbie 8 december 2015, 67 views

Acer P221W Zwart

Al +-6 jaar gebruik ik dit scherm en met een schaamtevolle blik moet ik toegeven dat hij die jaren 7 dagen per week aan staat. Ik heb nog geen dag een probleem ervaren, zelfs niet 1 dode pixel! Mijn beeldscherm en ik zijn inmiddels 3 systeemkasten verder!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Zeer lange levensduur

Minpunten

• Helderheid niet genoeg te verhogen?

Al jaren (+-6 jaar) gebruik ik dit scherm en met een schaamtevolle blik moet ik toegeven dat hij die jaren bijna de hele dag 7 dagen per week aan staat. Ik studeer en gebruik hem daarvoor veel. Ook werk ik als webdesigner en schrijver en heb ik hem dus bijna altijd nodig. Ik heb nog geen dag een probleem ervaren, zelfs niet 1 dode pixel! Mijn beeldscherm en ik zijn inmiddels 3 systeemkasten verder!

Het enige punt waarom ik nu een nieuwe zoek. Ik zie vrij moeizaam en ik heb het gevoel dat het scherm te donker is. De helderheid staat op zijn hoogst. En nu ik een nieuwe ga kopen, wordt het aantal inch groter. Ik heb de instellingen met 200% vergroot zodat ik het ontspannen kan lezen. De enige reden voor een nieuw scherm is dus mijn zicht!

Absoluut een top scherm die ik niet weg zal doen!

Heb jij ook een Acer P221W Zwart?