Acer Liquid M220 Zwart Review

Niels Nijenhuis 3 december 2015, laatste update op 15 januari 2016, 334 views

Acer Liquid M220 Zwart

Ik heb na meer dan 10 jaar een mobiel divice met Windows Phone/mobile aangeschaft. Het laatste Windows handheld apparaat was een PDA met Windows CE. Dat vond ik voor emailen fantastisch, maar de besturing met een stylus kon in ieder geval mij niet bekoren. Nu is het Windows Phone geworden.

Pluspunten

• De uitstekende intergratie met mijn Outlook
  • Idem ditto voor de agenda applicatie
  • De accu houdt het meer dan een dag uit
  • Deze uitvoering heeft dualsim (handig voor op vakantie)

Minpunten

• Ik moest een hafuur even wennen aan het OS
  • Cortana nog niet in het Nederlands
  • Volgens mij heeft hij geen NFC
  • Als je meer opslagruimte in Onedrive wilt, moet je betalen maar Dropbox voor bedrijven op naam van mijn werkgever biedt een goed alternatief

Microsoft heeft voor mijn groep gebruikers (lees: emailen,tekstverwerken, skypen en nog meer zakelijke toepassingen) met Windows Phone 8.1 update 2 een goede zet gedaan. Het enige wat ik me afvroeg: wanneer komt de update naar Windows 10 Mobile? voor reacties, verbeteringen en jullie antwoord op mijn eerste vraag zet ze beneden in de coments. Maar voor nu ben ik naar meer dan 48 uur een enthausiast gebruiker van Windows Phone.

Heb jij ook een Acer Liquid M220 Zwart?