OnePlus 2 64GB Zwart Review

Jelmer505 1 december 2015, laatste update op 2 december 2015, 388 views

OnePlus 2 64GB Zwart

Overstappen van een HTC one m9 naar een One Plus 2. 1 maand geleden ben in overgestapt van mij HTC m9 naar een One Plus 2(Had toch een invite gekregen). Wat vind ik nou echt verbeterd en wat is nou slechter geworden.

Pluspunten

• 5,5 inch
  • Fingerprint scanner

Minpunten

• Front camera

Overstappen van een HTC one m9 naar een One Plus 2.

Een maand geleden ben in overgestapt van mij HTC m9 naar een One Plus 2(Had toch een invite gekregen). Wat vind ik nou echt verbeterd en wat is nou slechter geworden.

Ten eerste de grote van een scherm. Zelf kwam ik van een Note 2 naar de HTC dus vond het scherm eigenlijk altijd al klein. Dat de One Plus 2 een 5,5 inch scherm had was dan ook perfect.

Ten tweede vond in de fingerprint scanner echt perfect werken. Zelf had ik nooit een code op mn telefoon omdat ik dit omslachtig vond, maar met de scanner is dit natuurlijk niet meer waar.

Ten derde vond in de front camera van de HTC een stuk beter dan die van One Plus. Zeker wanneer er iets minder licht is was de HTC een stuk beter.

Heb jij ook een OnePlus 2 64GB Zwart?

Reviews door de redactie