Specificaties Laser printer (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP Laserjet Pro P1102w Review

shades 1 december 2015, 160 views

HP Laserjet Pro P1102w

Leuke no-nonsense printer.

Pluspunten

• Heerlijke no nonsense printer
  • Wifi - Voor als je meerdere pc's hebt

Minpunten

• Initiele installatie driver verloopt moeizaam.
  • paper-tray niet intern

Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 3
Ik vond de 50 woorden iets te weinig dus maar even voor een "volledige" review gekozen. Geen high-tech review dus maar even een kanttekening. Ik had namelijk behoorlijk wat problemen om de driver te installeren.

Waar ik tegen aanliep bij de installatie van de driver is het volgende: Je kan de driver niet installeren als de printer niet aan je pc hangt maar zodra je de printer via usb aan de pc hangt neem windows de installatie van zijn "eigen" driver direct over waardoor de hp-installer zich verslikt. Ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb maar uiteindelijk lukte het wel. Ik heb hiervoor een paar keer de printer moeten "weggooien" in het controlpanel. Uiteindelijk was de hp-installer de windows-installer te snel af.

Is de driver eenmaal geinstalleerd dan is het vrij eenvoudig om de wifi instellingen aan te passen. Ook wanneer je nadien de drivers op een andere machine moet installeren geef je aan dat er een reeds ingestelde printer op het netwerk aanwezig is. Dat is kinderspel.

Wat ik jammer vind (en heb daar ook niet naar gekeken - mijn oude laserprinter had dat namelijk wel) is dat de paper-tray niet intern zit (als je al van een paper-tray mag spreken. Ik print niet zo heel vaak en dan ligt het papier alleen maar stof te vergaren.

Heb jij ook een HP Laserjet Pro P1102w?