Asus VS278Q Zwart - Reviews

Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Asus VS278Q Zwart Review

Daan1201 30 november 2015, 282 views

Asus VS278Q Zwart

Prima monitor, persoonlijk gebruik ik hem voor het gamen, zelfs voor een TN panel vind ik de kleuren zeer teleurstellend, keer op keer prutsen om het zo goed mogelijk te krijgen... resultaat is er te behalen maar naar mijn mening nog steeds onder de maat.

Pluspunten

• 1ms reactietijd
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Meerdere kanalen voor bijv. PS4 etc.

Minpunten

• Onstabiel
  • Kleuren, zelfs voor een TN panel
  • Langzaam opstarten / kanaal wijzigen

Langzaam bij kanaal wisselen en opstarten

Het scherm zelf ziet er mooi uit, je moet geen dunne randjes willen want deze zijn zeer groot, zware monitor, pluspunt echter zoals omschreven in de review van 'themoker' wiebelt hij snel. minpunt..

Genoeg negatiefiteit, wat vind ik nou eigenlijk wel goed aan dit scherm? nou 27 inch en 1ms zoals bij talloze andere schermen. Mijn oordeel? koop een ander beter scherm.

Heb jij ook een Asus VS278Q Zwart?