Specificaties 9,6" (1280x800), Android 4.4, WiFi - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab E 9,6" WiFi Zwart Review

Stef012 30 november 2015, 5.460 views

Samsung Galaxy Tab E 9,6" WiFi Zwart

Prima product, doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Knoppen op juiste plek
  • Snel
  • Uitbreidbaar (micro SD)

Minpunten

• Nog geen gevonden

Wij zochten een tablet voor de kids, waar wij ook nog wat op konden doen. Uiteindelijk voor de (goedkope) tab E gekozen. Deze heeft vergelijkbare specificaties met de oudere tab 3.

Het geheugen is beperkt, maar uitbreidbaar met een micro SD kaart.
Omdat de tablet voornamelijk voor de kinderen is, hebben we er een hoes bijgekocht. Hierdoor is de buitenkant wat minder van belang.

Verder is via de "Galaxy store" app, de "Kids Mode" app te downloaden. Deze werkt echt prima om de tablet af te schermen, meer inzicht over het gebruik en de maximale tijd in te stellen.

Nog maar net in gebruik, maar opvallend snel. Hopelijk blijft dat zo!

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab E 9,6" WiFi Zwart?