Gigabyte GA-Z77X-UP7 Review

Baron Ballsaver 29 november 2015, laatste update op 10 januari 2016, 164 views

Gigabyte GA-Z77X-UP7

Supermooi bordje, bij de problemen die ik na 2 jaar ondervond was het supoort op zijn zachtst gezegd waardeloos, reden voldoen om voortaan een ander merk te kiezen.

Pluspunten

• Supermooie verpakking
  • Mooi bord om te zien
  • Heel veel slots en Sata poorten

Minpunten

• Duur
  • Waardeloos support

Layout Score: 5
Na een jaar begon het bord kuren te vertonen en na 2 jaar dacht ik dat het bord kapot was.
De eerste kuren weet ik aan de videokaart, ik had vervolgens geen recht meer op garantie ondanks hun beweringen over Ultra Durable.

Gigabyte wijst alles af
De winkel wijst alles af

Na een heleboel vijven en zessen ontdekte ik de oorzaak van het falen, hier had de fabrikant me makkelijk op kunnen wijzen. (voeding)
Maar het "support" bleef beperkt tot, we don't know, we won't help, enz.

Nooit en dan ook nooit meer gigabyte

Heb jij ook een Gigabyte GA-Z77X-UP7?

Reviews door de redactie

Niet mee akkoord gaan, garantie heb je zolang als het apparaat geacht wordt mee te gaan. Dat is bij een moederbord wel langer dan 2 jaar (heb zelf nog wel borden van 10-15 jaar oud draaien, is eerder regel dan uitzondering).
Het aanspreekpunt is de winkel, daar heb je een overeenkomst mee. Gigabyte is hier geen partij. Als de winkelier wil reclameren bij Gigabyte, moet ie dat zelf maar regelen (in z'n eigen tijd). Kijk ook even of de winkel is aangesloten bij een geschillencommissie, die kan misschien ook iets voor je betekenen.

Een heel herkenbaar probleem.
Het gebeurde precies zo bij mijn GA-Z77X-UP7. Na 2 jaar een dood bord.
Geen support van Gigabyte!!
Herkenbaar bij andere Gigabyte MB's?

Gaarne andere reakties.
Gezamenlijke juridische stappen of een consumenten-organisatie alert?

Groeten Bart
Dit is een slechte ervaring, geen review.