Huawei Ascend Honor 2 Wit, Zwart Review

raver58 25 november 2015, laatste update op 25 november 2015, 120 views

Huawei Ascend Honor 2 Wit, Zwart

Dit is een goedkoop, maar wel een waardeloos product. Koop beter een degelijk toestel en geen Huawei!!

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Camera snel defect
  • Accuduur kort, laad slecht/niet op
  • Toestel is over het algemeen zeer traag
  • Toetsenbord blijft hangen
  • Toestel loopt vaak vast en start zonder reden opnieuw op

In het begin was mijn ervaring wel redelijk voor het geld wat je betaald (2013, 165 euro betaald), maar na een paar maandjes internet gebruikt te hebben en wat apps geinstalleerd te hebben, is het een trage vastlopende rotbak geworden. Inmiddels loop ik nu 2 jaar met deze roptelefoon omdat ik geen zin had om geld te betalen voor een nieuwe.... Wanneer je wilt appen en bellen voldoet de telefoon maar net, eigenlijk zelfs dan niet. Zelfs bij het kiezen van nummers (4 keer klikken en bij elke klik 5 seconden wachten om vervolgens in het hoofdscherm terug te keren, waarna het toestel uit zichzelf na 5 minuten besluit 4 keer de betreffende persoon te bellen.....) of bij het appen is er regelmatig sprake van storingen. Andere apps lopen zelfs compleet vast en in de lens van de camera zit viezigheid oid en degene waarmee ik samen een Huawei telefoon heb besteld heeft dezelfde problemen als hiervoor. Nooit meer een huawei voor mij!!

Heb jij ook een Huawei Ascend Honor 2 Wit, Zwart?