Asus N750JK-T4171H Review

janpatter 6 december 2015, 146 views

Asus N750JK-T4171H

De prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Processor en videokaart redelijk goed voor gamen en 3D modelleren. De metalen behuizing oogt erg mooi. Helaas al twee keer het toetsenbord laten vervangen, speakers zijn slecht vergeleken met anderen van de N-serie Bluetooth werkt niet meer (goed).

Pluspunten

• Lage prijs
  • Mooie vormgeving
  • Voldoende aansluitmogelijkheden
  • Ruimte voor extra opslagschijf
  • Langzame harde schijf

Minpunten

• Slechte Bluetooth
  • Slechte kwaliteit toetsenbord
  • Lage kwaliteit speakers

De prijs/kwaliteit verhouding van deze laptop was erg goed, processor en videokaart zijn goed genoeg om redelijk te kunnen gamen en 3D modelleren. De laptop oogt erg mooi door de metalen behuizing en komt hierdoor mooier over dan andere laptops van plastic.

Helaas heb ik tot nu toe redelijk wat problemen gehad:
  • Ik heb de laptop al twee keer op moeten sturen om het toetsenbord te laten vervangen omdat het simpelweg niet meer werkte. Bepaalde toetsen stopte met werken wat betekende dat het hele paneel vervangen moest worden.
  • Ik kan geen Bluetooth meer gebruiken omdat dit enkel werkt boven de CD-ROM lezer, helaas ben ik er nog niet achter gekomen of dit komt door drivers of door de module zelf. Hierdoor is het niet meer mogelijk om draadloze speakers te gebruiken, behalve als ik mijn hoofd op mijn toetsenbord leg.
  • De ingebouwde speakers zijn van slechte kwaliteit, dit geeft het gevoel dat Bang & Olufsen geen goed merk is.

Heb jij ook een Asus N750JK-T4171H?