Specificaties Tower, 6 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

NZXT Phantom 820 Grijs Review

sjoerdlosser123 23 november 2015, 279 views

NZXT Phantom 820 Grijs

Al tijden fan van NZXT en dit is een zeer mooie toevoeging aan de Phantom Serie. Gekozen voor GunMetal aangezien de vorige 2 zwart waren. Ruimte zat (let op, erg hoge case) en vooral de cable management is hier een stuk makkelijker door de zijkant die uitbolt.

Pluspunten

• Groot
  • Cable management
  • Koeling
  • Uiterlijk
  • LED

Minpunten

• Niet goedkoop

Kwaliteit voeding Score: 4
De reden dat ik voor de Phantom 820 heb gekozen is simpel, het formaat in combinatie met de features.

Ik wou een dubbele waterkoeling installatie (ook van NZXT X61) wat ruimte nodig heeft zowel boven als onder in de case.
Hierdoor verlies je wel een HDD bay maar de meeste mensen zullen deze toch niet nodig hebben.

Het minpunt van deze case zijn de luchtfilters onderin. Deze zitten met een push-click systeem in de case en dit voelt niet als hoge kwaliteit. De voorkant bij mij komt er niet zelf uit bijvoorbeeld.

Verder vindt ik het jammer dat er niet standaard een Windowed panel wordt geleverd, maar eentje met een klein window en 2 geperforeerde stukken waarachter een 200mm fan gemonteerd zit (standaard).
Deze fan past in mijn case niet vanwege de voeding van de videokaart.

Cable management is in deze pc een stuk makkelijker. Door de uitbolling van de side panel heb je meer ruimte om kabels over elkaar heen te laten zitten wat het makkelijker maakt. Tevens zit er bij deze case een doos met alle accessoires inclusief tie rips.

Heb jij ook een NZXT Phantom 820 Grijs?

Mooie review.
Kastje is ook goed gevuld :)
Thanks :D

Alleen cable management ziet er niet uit van de achterkant, maar van binnen is het mooi clean.