Specificaties Tondeuse (droog scheren) - Bekijk alle specificaties

Braun Cruzer Cruzer 6 Beard & Head Review

bonzz.netninja 22 november 2015, laatste update op 22 november 2015, 521 views

Braun Cruzer Cruzer 6 Beard & Head

Na het scheren voelt je baard als een postnuclear wasteland.

Pluspunten

• Precisie trimmer voor de snor

Minpunten

• Gammel
  • Veel te weinig vermogen
  • Lelijk

Als je een baard hebt, moet je die trimmen. Zoals wij baarddragers weten is een baard iets anders dan je hoofd. Baardharen zijn stug en dik. Daar heb je dus vermogen en degelijkheid voor nodig. De braun heeft geen van beide. Voor een schamele 60 euro krijg een plastic fantastic apparaat met wat opzetstukjes.

De bouwkwaliteit is matig. Alles tordeert en beweegt en regelmatig heb je het halve apparaat in je handen omdat het opzetstuk eraf ligt. De vormgeving is natuurlijk smaak maar ik vind het foei lelijk.

Met name het vermogen is veel te laag. Door dat lage vermogen lukt het hem niet om door je baard heen te komen wat resulteert in niet alleen een pijnlijke scheerbeurt maar ook in heel veel beschadigde baardharen. Er worden hapjes uit genomen in plaats van volledig door geschoren. Na het scheren voelt je baard als postnuclear wasteland met her en der wat dode bomen.

Het enige handige is de snortrimmer die je eenvoudig eruit schuift en precies die haren die richting mond groeien de nek om kan draaien

Heb jij ook een Braun Cruzer Cruzer 6 Beard & Head?

Je bent toch een tweaker, gewoon even overvolten en overclocken, koelen met water, of stikstof, en gaan met die banaan :+

Maar, 60 euro, daarvan kan ik de thuiskapper 12x mijn baard laten knippen, goede deal :+
Ja I know, maar dat zelf doen heeft toch mijn voorkeur geloof ik.

Na uitgebreid onderzoek op (amerikaanse) hipster-baarden-sites heb ik uiteindelijk deze besteld http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_51767411_TE_dp_2. Goedkoop en scheert als een malle. topding.