Specificaties Rad. HD4850 (680MHz), 512MB DDR3 - Bekijk alle specificaties

Asus EAH4850 TOP/HTDI/512MB Review

Crazyanz 6 juni 2009, laatste update op 6 juni 2009, 517 views

Asus EAH4850 TOP/HTDI/512MB

Pluspunten

• glacier koeler maakt weinig geluid
  • pijs/prestatie verhouding

Minpunten

• stnd koelpasta dient vervangen te worden dit is bijna geen koelpasta te noemen.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb deze kaart nu ongeveer een half jaar in bezit. Ben zeer tevreden over de kaart levert goede performance en is met de huidige prijs helemaal een aanrader! De glacier koeler maakt een stuk minder lawaai dan de stnd koeler ik hoor hem niet uit boven de casefans uitkomen. De glacier koeler houd de gpu ook een stuk koeler dan de stnd koeler.

De kaart clockd redelijk goed over bij mij wil die tot 735/1125

Qua game performance moet je de benchmark er maar op na slaan maar met mijn 19" wide screen kan ik zo goed als elke game op full draaien met een fps van meestal ver boven de 100.

Tip:
Vervang de koelpasta de standaard koelpasta is een soort harde aangekoekte troep en het vervangen hiervan leverde mij zomaar 3 grade koeler op in idle en 7 in full load!

Ook heb ik via RBE en winflash de bios aangepast zodat ie in de zuinige mode op 400/650 loopt en iets undervolt. Dit is deels dat ie nog iets koeler loopt maar vooral zodat ie minder verstookt als het toch niet nodig is.

Heb jij ook een Asus EAH4850 TOP/HTDI/512MB?

- kort
- weinig info