Microsoft Wireless Laser Mouse 8000 Review

Eloy|IANewbie 5 juni 2009, laatste update op 5 juni 2009, 654 views

Microsoft Wireless Laser Mouse 8000

Pluspunten

• ligt goed in de hand

Minpunten

• zeer slechte precisie van de cursor

De muiscursor werkt bij mij niet goed. Erg hinderlijk als je bijvoorbeeld spelletjes speelt waarbij snelheid en vooral precisie erg belangrijk is. Ook met fotobewerken geeft dat veel problemen.
Als ik met de cursor op een klein vakje moet klikken, dan krijg ik de cursor niet goed in het vakje. Ik moet dan vaak heen en weer bewegen met de muis om precies op het vakje te komen. Ook moet ik vaak nadat ik iets gelezen heb, gewoon ergens in de pagina klikken om verder te kunnen scrollen met het wieltje, terwijl ik even daarvoor wel op dezelfde pagina kon scrollen met het wieltje.
De muis ligt wel lekker in de hand, en daar hebben we hem ook voor gekocht. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik een muispad met gel-polskussen en daarbij een opgevouwen keukendoek onder mijn elleboog en onderarm gebruik omdat ik een lichte vorm van reuma heb. Maar doordat de muiscursor niet lekker werkt ga ik me steeds meer ergeren aan het gebruik van deze muis.
Wat ik wel prettig vind is dat er een "vergrootglas" op de muis zit waarmee je een deel van een tekst uit kunt vergroten.

(ik weet niet zoveel van soft- en hardware af, ik ben alleen een gebruiker, mijn partner onderhoudt de PC)

Heb jij ook een Microsoft Wireless Laser Mouse 8000?

Hier een paar tips voor je!

Afbeeldingen gebruiken, per onderwerp de plus en minpunten doornemen, kijken naar de andere reviews over deze muis.

Hun meningen sluiten namelijk totaal niet aan bij die van jou. Als jou exemplaar werkelijk zeer slecht is vraag dan RMA aan.

Afbeeldingen van de Microsoft Wireless Laser Mouse 8000

edit: Welkom op Tweakers.

[Reactie gewijzigd door Red-Front op 5 juni 2009 13:14]

Ik wil niet lullig doen, maar is de sensitivity is waarschijnlijk te hoog bij jou ingesteld.
Dat heeft niets te maken met het wel of niet reageren. Dat heeft te maken met een slechte muis of een slechte ondergrond.