Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G402 Hyperion Fury Review

DieEneGozer 16 november 2015, 294 views

Logitech G402 Hyperion Fury

Wat een heerlijke muis! Bijna een jaar geleden gekocht en na een hoop gooien, slaan en andere martelpraktijken heeft hij het goed volgehouden. En dan alles voor een lekker lage prijs!

Pluspunten

• Sterk
  • Goed geplaatste macro's
  • Fijn in de hand
  • Rageproof

Minpunten

• Randjes pakken snel vuil op

De G402
Wat ben ik een fan van dit ding. Bijna een jaar geleden aangeschaft en tot nu toe nergens last van gehad. Zo hoort het eigenlijk bij producten.

De muis
Persoonlijk vind ik hem lekker in de hand liggen maar dit is niet voor iedereen zo. Ik heb mensen in mijn omgeving horen klagen dat de muis iets te klein is, maar voor mij is hij gewoon perfect!

Macro's
Ik geef toe, je moet er van houden. Persoonlijk gebruik ik ze echt alleen in games en de twee knopjes bij de duim tijdens het browsen (terug en vooruit). De twee knopjes bij de duim worden verslavend, ik kan op mijn werk bijvoorbeeld bijna niet meer zonder.

Software
Zeker niet perfect maar wel mee te werken. Af en toe wat onhandig maar als je het eenmaal werkende hebt is het perfect. De tijd die je in de software steekt is het zeker waard.

Uiteindelijk blijft het een fijne muis om te gebruiken. Zeer geschikt voor gamen maar ook voor de normale bezigheden zoals browsen etc. Voor de prijs zou ik hem zeker aan iedereen aanraden!

Heb jij ook een Logitech G402 Hyperion Fury?