OnePlus 2 64GB Zwart Review

TheBouwman 8 november 2015, 303 views

OnePlus 2 64GB Zwart

Geweldige toestel. Iets aan de grote kant kant maar nog wel te doen. De vingerscanner werkt perfect en perfecte bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Snel
  • Vingerscanner
  • Behuizen

Minpunten

• Software nog niet perfect
  • Aan de grote kant

Ik gebruik mijn oneplus 2 nu een paar weken en het bvalt mij prima. Hij is wel aan de grote kant maar nog wel te doen. Ik mis nfc niet. Zelf vind ik usb type-c enorm handig. De vingerscanner werkt bij mij in meer dan 90% van de gevallen. Er zijn alleen problemen met de 5ghz frequentie. Maar omdat oxygen os nog vrij nieuw is verwacht ik daar wel een update voor.

Heb jij ook een OnePlus 2 64GB Zwart?

Reviews door de redactie

Meer advertenties