Samsung UE43J5500AW Zwart Review

sprites 7 november 2015, laatste update op 7 november 2015, 932 views

Samsung UE43J5500AW Zwart

Veel tevredener kon ik niet zijn, het beeld is goed (niet perfect, contrast laat wat te wensen over) en de UI van de TV werkt goed mee. Ik geniet van elke minuut dat ik naar de televisie kijk!

Pluspunten

• Snelle verversing van beeld
  • Helder beeld
  • UI werkt goed, smart tv tot menu's
  • Dunne bezels, strakke afwerking (oogt niet heel goedkoop)

Minpunten

• Ietwat laag contrast

Inbrandgevoeligheid Score: 3
Televisie nu een week in bezit. Ik twijfelde tussen de Panasonic Viera CS630 en deze Samsung TV. Hoewel de Panasonic televisie een betere beeldkwaliteit biedt, gaf de lagere input-lag de doorslag om toch voor de Samsung televisie te gaan. Ik verwachte minder last te hebben van de lagere beeldkwaliteit dan langere input-lag; helemaal omdat ik ook van plan was om was om er op te gaan gamen.

De TV heb ik gekocht bij Coolblue. Na alles ingesteld te hebben, kwam ik erachter dat een kolom pixels dood was. Ik kon de televisie direct omruilen bij de Coolblue vestiging in de buurt: TOP service!

Nu dan over de televisie zelf. Veel tevredener kon ik niet zijn, het beeld is goed (niet perfect, contrast laat wat te wensen over) en de UI van de TV werkt goed mee. In eerste instantie dacht ik dat dit niet heel belangrijk zou zijn, maar van de menu’s tot smart TV functies, alles werkt vlekkeloos. Een aangename verassing. Ik geniet van elke minuut dat ik naar de televisie kijk, en denk dat hij de prijs van een kleine 500 euro zeker waard is.

Heb jij ook een Samsung UE43J5500AW Zwart?