Specificaties 760W (80 Plus Platinum), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair AX760i Review

lien111 6 november 2015, laatste update op 31 december 2016, 33 views

Corsair AX760i

zeer degelijke voeding die in stilte zijn werk doet zonder ooit warm te worden. Alles straalt een zekere degelijkheid uit die je van een premium voeding mag verwachten.

Pluspunten

• koel en stil door semi-passieve fan
  • 7 jaar garantie
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• betrouwbaarheid???

Prestaties en stabiliteit Score: 2
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Update 31/12/2016:

Toen ik ongeveer 14 maanden geleden voor deze psu koos besloot ik bewust een beetje meer te betalen om zo een efficiŽnte maar vooral betrouwbare voeding te krijgen.
Dit leek allemaal zo te zijn tot vandaag:
Tijdens het kijken naar een youtube filmpje volgde er plots een luide knal en kwam er rook uit mijn pc en sloegen alle zekeringen door.
Hopelijk is het alleen de psu die om zeep is en niet de rest van de pc...

Heb jij ook een Corsair AX760i?