Sony Bravia KD-65X8505C Zwart Review

harrydeparrieNewbie 4 november 2015, 989 views

Sony Bravia KD-65X8505C Zwart

Mooie TV met prachtig beeld en prima geluid voor 'n mooie prijs

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Afwerking

Minpunten

• Nog niet

De 65X8505C nu bijna 3 weken in huis en nog steeds dik tevreden. Behoudens 2 uitzonderingen verder nog geen vastlopers gehad, in tegenstelling tot ervaringen van andere gebruikers. Verschil lijkt te zitten wanneer de CI module in de TV wordt geplaatst, i.p.v. decoder zoals bij mij (recente update schijnt verbetering te hebben gegeven). Geluid is boven verwachting voor 'n platte TV. Chromecast is niet meer nodig, je kan rechtstreeks casten vanaf smartphone of tablet, dat werkt prima. De schermgrootte bevalt heel goed en is prima te doen in standaard huiskamer met kijkafstand van c.a. 4,5 m. Tot slot zijn de 4K beelden (bijv. Via Youtube) fantastisch om te zien

Heb jij ook een Sony Bravia KD-65X8505C Zwart?

Hey harrydeparrie,

Heb je toevallig ook Kodi geprobeerd en dan rechtstreeks 4k content afspelen?

Groeten Tokageroh
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ben dat wel van plan, maar moet me daarin nog verdiepen.
Als je meer weet zou je dit dan willen toevoegen? Ik ben zelf zeer benieuwd hiernaar :).
Dag Harrydeparrie,

heb zelf deze tv ook al een tijdje en constateer dat het verbruikte vermogen in standby rond de 30W schommelt, ongeacht de instellingen betreffend eco stand en netwerk activiteit (aan te zetten via de app).
Heb jij hier enige info over?
Beste Hans,

Nee, ik heb het energieverbruik nog niet gemeten en me daar eerlijk gezegd (nog) niet in verdiept. Is het verbruik op een of andere manier eenvoudig te meten- of te bekijken? Dan wil ik dat e.v.t. wel voor je bekijken.

Gr. Harry
Ha Harry,

ik doe dat met een Voltcraft energy checker, zo'n apparaatje dat je tussen tv en stopcontact indrukt.
Zonder zoiets wordt het moeilijk, denk ik.

gr,

Hans