Sony Xperia Z5 Zwart Review

RaiezNewbie 4 november 2015, 216 views

Sony Xperia Z5 Zwart

Het is een hele goede smartphone. De camera is super, het scherm is mooi, de accuduur is fantastisch en de waterdichtheid en vingerafdruk sensor maken het helemaal compleet! Een dikke aanrader!!

Pluspunten

• Camera
  • Vingerafdruk sensor
  • Waterdicht
  • Accuduur
  • Design/bouwkwaliteit

Minpunten

• Volumeknoppen

Het is een fantastische telefoon, het is lekker snel, de camera werkt super goed, de accuduur is goed en hij zit lekker in je hand. Hij is ook waterdicht wat ik zelf heel handig vind en een vingerafdruk sensor die 9 van de 10 keer heel vloeiend werkt.
Ik heb tot nu toe heel weinig nadelen gevonden. De volumeknoppen zijn soms een beetje onhandig en ik heb 2 keertjes meegemaakt dat de camera afsloot omdat de telefoon te warm werd.
Het is een super goede smartphone waarvan de nadelen maar hele kleine details zijn. Ik raad hem zeker aan!
;)

Heb jij ook een Sony Xperia Z5 Zwart?

Meer advertenties

Hoi Raiez,
Bedankt voor je allereerste review hier op Tweakers!

Kun je nog iets meer zeggen over de warmte? Was je flink aan het gamen? Of...?