Sony Xperia Z3 16GB Zwart Review

AntonPierhagenNewbie 3 november 2015, 301 views

Sony Xperia Z3 16GB Zwart

Telefoon goed maar gaat snel kapot daardoor heb je weinig waar voor je geld. Garantie heb je niet bij Sony. Daardoor zou ik deze telefoon niet aanraden

Pluspunten

• snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• gaat snel kapot
  • slechte customer service
  • korte duur dat ie het doet

De telefoon werkt goed. Iedergeval als deze het doet. Binnen 2 maanden ging het scherm spontaan kapot. Daarna kon ik deze niet meer gebruiken. Bij Sony kan je geen gebruik maken op de garantie die je hebt, want je kunt nooit aantonen dat het spontaan gebeurd is. Als je met customer service belt word je verteld dat je telefoon gratis opgestuurd wordt om te onderzoeken of je wel of niet onder de garantie valt, maar als puntje bij paal komt, dan is dat niet het geval. Dan moet je 36 euro betalen. Mijn eind oordeel. De telefoon functioneert goed zolang deze heel is. Je hebt geen garantie. Daardoor zou ik toch eerder bij de concurrent gaan kijken

Heb jij ook een Sony Xperia Z3 16GB Zwart?

Het eerste geval. Heb je je telefoon direct naar Sony gestuurd?
Sorry, had je bericht niet gezien omdat er geen verwijzing in zat.
Mijne heb ik direct naar Sony(dynafix) opgestuurd. Mij vertelden ze dat een enkele haarbarst onder garantie zou vallen, en heb vandaag een nieuw toestel mogen ontvangen!
Aanhouder wint, want ik heb eerst 5 mails moeten sturen om ze zover te krijgen te zeggen dat het onder garantie zou vallen (voordat ze het toestel zagen) en daarna weer 5 om hem naar het reparatiecentrum direct opgestuurd te krijgen.

Duurde uiteindelijk zelfs maar 9 dagen.
Same here! Na telefoongesprekken en berichten heeft Sony mijn telefoon gerepareerd onder garantie. Dus je moet wat doen, maar wel garantie gekregen!!
Hey,

Heb je een barst die helemaal uitloopt of een enkele dunne haarbarst?
Het eerste geval valt niet onder garantie maar het tweede wel, heb ik me laten vertellen. Heb zelf nu mijn toestel ook naar garantie door eenzelfde fout.
Had een grotere barst en ik was me daar bewust van, maar wist niet van de onderhoudskosten die wel gerekend werden als het geen garantie was, en daar is gelukkig nu een goed gevolg door Sony aan gegeven :)
Geen goede service? Heb mijn z3 laten vallen en touchscreen was daarbij kapot. Opgestuurd en kreeg na 3 weken (Standaard levertijd) een gloednieuwe. 2 weken daarna weer laten vallen en weer opgestuurd. Na 3 weken (standaard levertijd) weer mijn telefoon terug zonder rekening. Wel een brief waarin stond dat sony niets in rekening zou brengen omdat ik hem 2 weken daarvoor al had laten maken. 3 weken mag dan wel lang zijn maar dat is bij elke fabriek zo. Maar heb hiermee wel mijn waterdichtheid garantie weer terug.
Bij mij was het vooral dat vooraf niet gezegd werd dat onderhoudskosten berekend zouden worden als het niet onder garantie zou vallen. Dat werd me beloofd van niet. Daar was ik boos over. Maar gelukkig in the end ben ik net zo behandeld als jij. Dus super sony!