Specificaties 15,6" (1920x1080), 128GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Peaq PNB S1115 - IMNL Review

krijnbl 3 november 2015, laatste update op 3 november 2015, 977 views

Peaq PNB S1115 - IMNL

Leuk uitziende Laptop, maar op alle gebied komt hij te kort.

Pluspunten

• mooie laptop
  • incl Windows 10

Minpunten

• 4GB intern niet uitbreidbaar
  • 4GB is te weinig voor schrijfopties
  • SSD schijf, een drama kan het niet aan.
  • Handleiding, onvoeldoende

Bij de Mediamarkt een PEAQ laptop incl. 128B SSD schijf gekocht, alleen bedoeld om te internetten-emaillen, Facebook en Twitter.
4GB intern, nergens in de handleiding, of op de website kunnen vinden of deze was uit te bereiden? zelfs gebeld !!
Windows 10 staat erop, en dat werkt gewoon.
Bij het opstarten gaar het ledje van de schijf al behoorlijk te keer, maar dan nog normaal kunnen werken, typen-muis.
Maar zodra je een paar programma's hebt open staan (Twitter-Facebook en E-mail) is hij de weg volledig kwijt. meer 1 wit licht dan ... alles is bevroren dus muis en toetsenbord, het werken is onmogelijk.
Naar de winkel, waar een technisch medewerker, de laptop heeft opengemaakt, om te kijken of het geheugen kon worden uitgebreid, jammer de 4GB zit op het moederbord.
Klantenservice gemaild, antwoord stuur hem maar ter reparatie en ZES weken al ter reparatie!!.
Ruilen of wat dan ook, is volgens Hun (Mediamarkt) niet bespreekbaar.

Heb jij ook een Peaq PNB S1115 - IMNL?

Reviews door de redactie

Voortaan online bestellen! Heb je 2 weken retourrecht zonder opgaaf van reden.

Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt bij de MM. Ik retour met de laptop (ik wou gewoon mijn geld terug), zegt die vrouw van de klantenservice "Kan niet retour, is een datadrager". Ik weer naar huis, MM site nog eens napluizen, kan dus gewoon retour. Ze bevelen zelfs nog de fysieke winkel aan om te retourneren i.p.v. per post. Ik weer bij de klantenservice, ander personeelslid "Retour? Geen probleem, hier een bon, haal je geld maar op bij een kassa". Dat was wel mooi.