Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 4,6" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z5 Compact Zwart Review

SVE73 2 november 2015, 546 views

Sony Xperia Z5 Compact Zwart

Zeer fijn toestel

Pluspunten

• Goede Batterij duur
  • Goede grip op toestel
  • Camera
  • Micro SD kaart slot

Minpunten

Heb het toestel nu ruim 2 weken voor zakelijk gebruik. Ben uiterst te vrede met dit toestel. Toestel is snel en de fingerprint scanner is echt een uitkomst, ook de plaats is super handig. Je kan het toestel snel unlocken en gelijk gebruiken. Hij word wat warm bij intensief gebruik maar ook dat is niet hinderlijk om dat ik niet uren achter elkaar het toestel gebruik.
De camera is echt fenomenaal. Supersnelle autofocus en ook met weinig licht zijn de foto's super scherp. Ik heb nog niet zoveel video's gemaakt dus kan daar niet echt over oordelen.
De accu duur is voor mij een enorme verbetering ten opzichte van mijn vorige(Sony Xperia T1). Die moest is soms wel halverwege de dag opladen, maar de Z5 compact houd het met gemak 1,5 dag vol bij intensief gebruik(veel bellen, mail en internet)
Dus geen gesleep meer met opladers, powerbanks en kabeltjes.
Kortom zeer fijn toestel.

Heb jij ook een Sony Xperia Z5 Compact Zwart?