Specificaties GF GTX 980 (1,178GHz), 4GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus STRIX-GTX980-DC2OC-4GD5 Review

Maffie500 1 november 2015, 283 views

Asus STRIX-GTX980-DC2OC-4GD5

Mijn 7850 begon meer en meer lawaai te maken en had het regelmatig moeilijk om games op 1440p te spelen, tijd voor een upgrade.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Zeer snel

Minpunten

• prijs!

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Mijn 7850 begon meer en meer lawaai te maken en had het regelmatig moeilijk om games op 1440p te spelen. De ventilatoren zorgden tijdens het gamen voor een soort van 747 die aan het opstijgen was. Mijn computer staat in de woonkamer en ik doe er alles aan om deze zo stil mogelijk te houden.

Na lang twijfelen om voor een Fury te gaan heb ik toch besloten om na lange tijd eens te shoppen in het groene kamp.

De Asus 980 is het dus geworden.
Ik heb deze kaart nu ongeveer 3 maanden en ik ben er super tevreden mee.
De kaart is zeer stil, alleen bij lange gamesessies hoor ik de ventilatoren een beetje.

Het grootste nadeel vind ik de prijs. Het blijft gewoon heel veel geld voor een videokaart.

Heb jij ook een Asus STRIX-GTX980-DC2OC-4GD5?