Specificaties Soundplate met subwoofer en 3x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sony HT-XT3 Review

UnjustlyNewbie 30 oktober 2015, 1.365 views

Sony HT-XT3

Een hele fijne vervanger voor een surround system dat veel ruimte inneemt met een geweldig design wat past bij veel tv's.

Pluspunten

• Goed geluid voor 1 apparaat
  • Design wat goed past bij veel tv's

Minpunten

• Zwaar
  • Niet geweldig voor kleine ruimten

Geluidskwaliteit Score: 4
Het eerste wat opviel was het gewicht van de soundbar, met bijna 15 kilo is het een grote jongen. Het aansluiten was zo gepiept met een hdmi kabel en de voeding, ook is er een ingang met 4k hdmi ondersteuning
Voorheen keek ik films en gamede ik met de speakers van mijn tv, bij hoge volumes merkte je dat het wat begon te kraken en de bass was niet echt aanwezig bij spannende momenten. Maar de HT-XT3 had een geweldige bass en zuiver geluid waardoor games en films veel levendiger werden.
Daarnaast is een fijne functie dat je je mobiel kunt koppelen aan de soundbar waarmee je het omtovert tot een muziekinstallatie!
Verder heeft de HT-XT3 een design wat al gauw past bij veel tv's en zo ook mijn tv, het is echt een blikvanger in een kamer.
Het enige wat ik naast het gewicht als minpunt had was dat de soundbar niet absoluut tot z'n recht kwam doordat de kamer wat aan de kleine kant is, bij een grotere kamer zou dit ongetwijfeld nog beter klinken!

Al met al, als je houdt van weinig gedoe in plaats van een 5.1 surround sound set dan is dit een ideale vervanger aangezien het een alles-in-een apparaat is en kan het ook zeker aanraden!

Heb jij ook een Sony HT-XT3?