1 review

Specificaties 2GB GDDR5 • DVI-D, HDMI, VGA - Bekijk alle specificaties

MSI N720-2GD5HLP Review

afstellen 29 oktober 2015, laatste update op 29 oktober 2015, 856 views

MSI N720-2GD5HLP

De Windows 10 drivers makkelijk te installeren via de nvidea website. Werkt goed met Minecraft. Zie ook mijn 'Uitgebreide toelichting'.

Pluspunten

• Windows 10 drivers
  • Ombouw set naar halfhoge PC
  • Stil ivm geen actieve ventilator

Minpunten

• Ivm grote koelblok kun je het PCI slot ernaast niet gebruiken

Ik heb deze kaart voornamelijk gekocht omdat Minecraft niet meer goed werkte na de upgrade naar Windows 10.
Ik heb een half hoge desktop PC. Dus de kaart paste wel, maar de VGA connector stak boven het frame uit. Maar MSI had er netjes twee losse halfhoge blindplaten bijgedaan. Hierdoor kon de VGA connector (die via een kabel vastzit) ernaast geinstalleerd worden.
Alhoewel op de doos Windows 8 compatible staat (en niets over Windows 10) is het installeren vd Windows 10 drivers simpel. Via www.nvidia.com/Download/index.aspx detecteerd hij automatisch wat je nodig hebt (in mijn geval Windows 10 64 bit drivers). Minecraft werkt weer als een trein!

Heb jij ook een MSI N720-2GD5HLP?