Specificaties Stereo Bluetoothspeaker - Bekijk alle specificaties

JBL Pulse Review

vandenhork25 28 oktober 2015, 465 views

JBL Pulse

Het is een mooi vormgegeven speaker, met een goed geluid. De bediening is heel eenvoudig voor iedereen. De lampen zijn een leuke toevoeging, maar niet meer dan dat. Heb al veel verschillende soorten muziek met deze speaker geluisterd en dat klonk allemaal goed.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Flink volume
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Hoge prijs
  • Lampen reageren niet op muziek

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 2
Muziekweergave Score: 4
Ik heb deze speaker nu al een aantal weken in huis en ik ben over het algemeen tevreden over deze speaker. De eerste keer dat ik de speaker in gebruik nam was ik onder de indruk van het geluid. Ik wist niet dat er zoveel geluid uit zo'n kleine speaker kon komen. Meestal luister ik naar vocal trance en dat klinkt mooi met deze speaker. Daarnaast luister ik ook nog naar Enya, Celtic Woman etc. (totaal wat anders) en ook die muziekstijl komt mooi tot z'n recht met deze speaker.

Maar bij deze speaker draait het natuurlijk niet alleen om het geluid, maar ook om de ingebouwde lichtshow. In het begin vond ik de lichtshow nog een leuke feature, maar naarmate de dagen voorbij gingen, begon ik mij af te vragen of de lichten ook uitgezet konden worden. Gelukkig behoort dat tot de mogelijkheden. Het is een leuke feature, maar niet als je rustig alleen op de bank muziek aan het luisteren bent. Maar misschien wel als je een feest hebt.

Het apparaat is heel eenvoudig te bedienen en ik geloof dat iedereen dat kan. Je sluit het apparaat aan via bluetooth op je telefoon, tablet of laptop. De accu gaat behoorlijk lang mee (10 uur ongeveer) en dat moet voor de meeste mensen toch wel genoeg zijn op 1 dag.

Al met al ben ik best tevreden met deze speaker. Maar misschien was ik net zo goed af geweest met dezelfde soort zonder verlichting.

Heb jij ook een JBL Pulse?