Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Iogear GKM552R Review

angelman174 28 oktober 2015, 161 views

Iogear GKM552R

Prima product voor een oké prijsje is lekker licht en heeft geen rode muis licht.

Pluspunten

• Licht
  • Goede Kwaliteit
  • Typt smooth
  • Licht lekker in de hand

Minpunten

• geen idee wanneer caps enzo aanstaat of uit

Muis licht lekker in de hand knoppen goed te bereiken scrolt prima en je hebt geen rood lichtje die in je ogen schijnt als je de muis probeert aan te zetten.
Toetsenbord is hartstikke licht, typt smooth ik vind zelf dat ik snel bij alle toetsen kan komen en de toetsenbord geeft ook aan wanneer de batterij bijna leeg is.

Heb jij ook een Iogear GKM552R?