Specificaties 3,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Ace 2 i8160 Wit Review

dockum 27 oktober 2015, 95 views

Samsung Galaxy Ace 2 i8160 Wit

Techniek is prima, Support van Samsung is niet aanwezig.

Pluspunten

• robuust

Minpunten

• update en upgrade beleid

Twee jaar na verschijnen van het model gekocht. Met pijn en moeite de volgende Android versie geinstalleerd.
Daarna gestopt met verdiepen in Android, als alles zo dichtgetimmerd kan worden, ga ik me gedragen als domme gebruiker.

Veel bloatware van Samsung. Na een jaar kon ik geen updates van systeem apps meer installeren door gebrek aan ruimte. Dat is ronduit raar.

Nu twee jaar later constateer ik dat de machine het zwaar heeft bij het wisselen tussen apps.

Wat ik spannend vind is het gebrek aan upgrades van het besturingssysteem, daarvoor doe ik te belangrijke dingen met de telefoon. In dat opzicht ben ik wel klaar met Samsung (en ook wel Android)

Heb jij ook een Samsung Galaxy Ace 2 i8160 Wit?