Specificaties 8GB USB 2.0-stick - Bekijk alle specificaties

Kingston DataTraveler 100 8GB Zwart Review

Darkstone 30 mei 2009, laatste update op 30 mei 2009, 441 views

Kingston DataTraveler 100 8GB Zwart

Pluspunten

• chip is niet stuk te krijgen
  • kwaliteit / prijs = hoog

Minpunten

• behuizing is zeer brak

ik heb de stick nu een aantal maanden in bezit, besteld bij bol.com gekregen van sint Nicolaas.

de bouwkwaliteit is niet al te best, hij voelde redelijk gammel aan, en nadat ik had geprobeerd hem in te bouwen in mijn oude 15.7 MB stick, gaf de behuizing de geest...
na 3 maanden in mijn broekzak doet hij het nog steeds, vandaar de hoge score voor betrouwbaarheid
(bovendien is zo'n kale USB-printplaat rete cool 8-)

aangezien ik geen zin heb om uitgebreid mij product te bespreken (lees: ben gewoon lui) sluit ik af met een paar benchmarks
(gemeten met een overgeclockte notebook uit 2004... hijs sneller dan mijn HDD :9 die haalt "slechts" 15.7 MB/S read/write)

Heb jij ook een Kingston DataTraveler 100 8GB Zwart?