Specificaties 4,5" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A3 Zwart Review

Electr0n 27 oktober 2015, 1.107 views

Samsung Galaxy A3 Zwart

Goede kwaliteit, Goede Accu, Minder qua Display, Lage Resolutie, Soms wat traag.

Pluspunten

• Looks
  • Accu

Minpunten

• Soms te traag
  • Lage Resolutie

Deze telefoon mag ik gebruiken van het werk.
En ik moet zeggen dat het mij wel bevalt.
Oke het is Samsung en geeft veel crap, maar op zich val het bij mij wel mee.

Qua Specs is het niet bijzonder.
4.5", matig resolutie en had van mij wel op zijn minst HD Ready mogen zijn (720p), maar doordat het een lagere resolutie is heb je wel langere Batterij duur.
Processor is goed genoeg, maar niet de snelste. Hij draait voor mij beter in de Lumia 640XL dan in deze. Dat ligt natuurlijk wel aan het Ecosysteem.

Ben je op zoek naar een goedkope Android toestel met redelijke specs dan is deze goed genoeg. Maakt het niet uit welke OS, dan zou ik eerder voor een Windows Phone gaan want daar draait de HW iets beter op. Qua ACCU zit het wat mij betreft goed. Hoewel me S4 Mini van het werk twee keer opgeladen moest worden kan ik met deze eigenlijk wel 2 dagen mee. Dus wat dat betreft een vooruitgang.

Wat wel mooi is en dat meen ik oprecht is de behuizing.
Ziet er echt goed uit. Licht, goede materialen waardoor het ook wel stevig aan voelt.
Voor een Samsung niet slecht :-)

Heb jij ook een Samsung Galaxy A3 Zwart?