Specificaties 15,6" (1920x1080), 1TB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus F555LA-DM1880T Review

DHRNIELSNewbie 26 oktober 2015, laatste update op 26 oktober 2015, 705 views

Asus F555LA-DM1880T

Deze laptop is absoluut een aanrader. Hij is redelijk duur, maar voor de kwaliteit die hij levert is hij echt ontzettend goedkoop. Deze laptop is uitermate geschikt voor het spelen van games. Door de goede i7 processor en de nvidia geforce videokaart.

Pluspunten

• toetsenbord typt lekker
  • i7 proccesor
  • nvidia geforce 920m
  • sonicmaster geluidskaart klinkt geweldig
  • wordt niet tot nauwelijks warm bij de polsen
  • mogelijkheid om een 2de scherm aan te sluiten
  • top budget game pc.
  • ook geschikt voor school/werk zaken

Minpunten

• je moet wennen aan windows 10
  • 2 videokaarten wat soms een heel klein beetje verwarrend kan zijn als je de beste wilt gebruiken maar de iets minder goede staat ingeschakeld, maar dit is meestal snel gefixt

Ik heb deze laptop gekocht omdat ik een laptop zocht waar ik lang mee kan doen, die goede prestaties levert en geschikt is voor school zaken en gamen. Nou die laptop heb ik gevonden. Deze laptop is echt een toppertje vergeleken met andere laptops. Het merk is betrouwbaar. De processor is een van de betere processors die er bestaan. En de videokaart is gewoon geschikt voor games. De games op de hoogste resolutie spelen zal vaak helaas niet gaan. Maar spellen zoals minecraft, leage of legands, dota, team fortres 2 kan deze laptop gemakkelijk aan.

Heb jij ook een Asus F555LA-DM1880T?

Hey niels,

je review heeft me veel geholpen!!
En ik ben er ook aan het denken om voor deze te gaan sparen :)
Ik heb toch nog een vraagje, zou deze laptop spellen zoals Battlefield 4 afspelen met 30 fps op Low-Medium quality?
En hoe kan je overschakelen naar de beste videokaart?

Alvast bedankt,
halcon

[Reactie gewijzigd door Halcon op 8 december 2015 21:53]

Het overschakelen naar de juiste videokaart is best een gedoe.
Maar uiteindelijk lukt het wel, ik weet alleen niet precies hoe ik het gedaan heb.

Ik denk niet dat het spellen van Battlefield,gtav en dat soort spellen zal lukken.
Daarvoor moet je zoeken naar een nvidia GTX videokaart en geen nvidia GT videokaart
Als je je pc puur voor het gamen wilt, hoef je niet een hele hogen processor te hebben, je red het dan met een i5 ook makkelijk!